پولداری

این وباگ برای کسانی است که می خواهند پولدار شوند...

پولداری

این وباگ برای کسانی است که می خواهند پولدار شوند...

گرین هرس

تجارت
گرین هرس!!!!عضویت در این سایت کاملا رایگان است. این سایت بر اساس جذب زیرمجموعه به صورت ماهیانه به شما پورسانت میدهد. کار شما در این سایت تنها و تنها جذب زیر مجموعه است. هر چه بیشتر زیرمجموعه داشته باشید هم زودتر به پول میرسید و هم بیشتر پول میگیرید.

تجارت
گرین هرس!!!!
عضویت در این سایت کاملا رایگان است. این سایت بر اساس جذب زیرمجموعه به صورت ماهیانه به شما پورسانت میدهد. کار شما در این سایت تنها و تنها جذب زیر مجموعه است. هر چه بیشتر زیرمجموعه داشته باشید هم زودتر به پول میرسید و هم بیشتر پول میگیرید. این سایت نه تنها برای افرادی که شما مستقیماً خود آنها را معرّفی میکنید، بلکه برای افرادی که بعدها از طریق زیرمجموعه های شما ( تا 6 سطح) در سایت عضو میشوند هم به شما پورسانت میدهد.
حداقل پرداختی این سایت برای غیر آمریکایی ها 90 دلار است که از طریق چک انجام میشود. شرکتهای پستی که مسئول حمل این چکها هستند ، ایران را هم تحت پوشش خود دارند. آنها چک را به شما می رسانند و بابت این کار از شما هزینه ای نمی گیرند. جهت نقد کردن چک ها هم بایستی از طریق بانک رفاه اقدام کنید.
درآمد در این سایت طبق جدول زیر به صورت تصاعدی رشد می کند :
سطوح زیرمجموعه شما درآمد
Level 1 10 people 1 دلار در ماه
Level 2 100 people 10 دلار در ماه
Level 3 1,000 people 100 دلار در ماه
Level 4 10000 people 1,000 دلار در ماه
Level 5 100,000 people 10,000 دلار در ماه
Level 6 1,000,000 people 100,000 دلار در ماه
با توجه به جدول فوق اگر 10 زیرمجموعه جمع آوری کنید ماهیانه فقط 1 دلار می گیرید، اما کافیست که با کمی تلاش و پشتکار و کمک به زیرمجموعه هایتان در جذب زیرمجموعه خود را به سطوح بعدی برسانید. آنوقت همه چیز تغییر می کند. 10 دلار در ماه، 100 دلار در ماه، 1000 دلار ، 10000 دلار و یا حتی 100000 دلار در ماه.
شاید تصور این موضوع که مثلا روزی فرا برسد که شما شخصا 1000 زیرمجموعه مستقیم و غیر مستقیم داشته باشید برایتان امری محال به نظر برسد اما افزایش تصادعی تعداد زیرمجموعه ها در این سیستم به داد شما خواهد رسید. شما فقط 10 نفر را معرفی می کنید، هر یک از زیرمجموعه های شما نیز 10 نفر را معرفی میکند و هر یک از زیرمجموعه های زیرمجموعه های شما هم 10 نفر را. ویژگی مفیدش هم اینست که مثلا چناچه شما سطح یک را تکمیل کردید (10زیرمجموعه گرفتید)، حالا حتماً لازم نیست که هر کدوم ار 10 نفر شما 10 نفر رو بیارن ، اگه 9 نفرشون هم کسی رو نیارن و 1 نفر بره 100 نفر رو بیاره باز هم شما در level 2 خودتون 100 نفر رو دارید و ماهیانه به شما 10 دلار پرداخت میشه.
یکی از ویژگیهای جالب این سیستم هم اینست که همیشه از طرف بالاسری ها به شما در جذب زیرمجموعه کمک خواهد شد. چناچه از طریق لینک من (که در اصل لینک یکی از زیرمجموعه های من است) در این سایت عضو شوید با کمکی که به شما خواهد شد مطمئنا سریعتر از آنچه که فکرش را هم بکنید Level ها را پشت سر خواهید گذشت.
پس از عضویت در این سیستم می توانید براحتی و با کپی کردن مطالب این صفحه و تنها با تعویض لینک زیرمجموعه گیری یک سایت شخصی برای زیرمجموعه گیری برای خود ایجاد کنید سپس آدرس آن صفحه را به دوستانتان بدهید و یا آن را در گرو ههای یاهو، اتاقهای چت، تابلوهای بحث و گفتگو و ... عرضه کنید.
پیشنهاد من به شما اینست که اگر واقعا توانایی و اراده انجام این پروژه بزرگ را در خود می بینید در عضویت در این برنامه درنگ نکنید. تصور کنید که مثلا با کمی پشتکار Level سه خود را کامل کنید. از این به بعد خواهید دید که حتی بدون انجام هیگونه فعالیتی از جانب شما روز به روز بر تعداد زیرمجموعه هایتان افزوده میشود و هر ماه هم به صورت مادام العمر حقوقتان را از این موسسه معتبر دریافت می کنید.
نحوه ثبت نام در GreenHorse
برای رفتن به صفحه ثبت نام به این ادرس بروید: 
http://greenhorse.com/join_now.ghc?r=216149294


تذکر: حتماً مشخّصاتتان را با دقت فراوان و کاملا صحیح به انگلیسی وارد کنید.
با استفاده از صفحه زیر مشخصات لازم را پر کنید (فرم زیر فقط برای راهنمایی شماست نه برای پر کردن)
Email Address: آدرس ایمیل شما به عنوان Username استفاده خواهد شد

First Name:

Last Name:

Birthday: تاریخ تولد شما به سال میلادی
Gender: جنسیت: آقایان(Male) خانمها(Female)
Own Credit Card: اگر کارت اعتباری ندارید NO را انتخاب کنید
Country: کشور محل اقامت شما
انتخاب گزینه Yes به معنای قبول شرایط سایت است Do you Agree with the TERMS OF SERVICE?


ارسال مشخصات و رفتن به مرحله بعد

اگر اطلاعات مرحله اول را درستی وارد کرده باشید پس از کلیک روی دکمه به صفحه دوم می روید. در این صفحه اطلاعات شخصی خود را با توجه به مثال زیر پر کنید.
Password:

Confirm:

Password Question:

Password Answer:


Time Zone: 01:53 PM - Middle East Time (MET) ایرانی ها باید این قسمت را انتخاب کنند:;

Phone Number:

Spoken Language:

Secondary Language:

Street Address:

Street Address_2:

City/Region:

State/Province:

Zip/Postal Code:

Occupation:

Income: US Dollars




* در این قسمت آدرس خودتون رو مینویسید. توجه داشته باشید که آدرستون رو دقیق (آدرس کامل پستی) بنویسید. اگه آدرس اشتباه وارد کنید، ممکن است چک به دستتان نرسد. برای راهنمایی شما یک سری کلمات برای راهنمایی شما در جدول زیر آورده شده بر روی خانه ها کلیک کنید نمایان می شود:
کلمه مخفف معنی فارسی
Street St خیابان
Alley --- کوچه
Avenue Ave خیابان
Square Sq میدان
Number No پلاک
Building ---- ساختمان
اگر در وارد کردن اطلاعات یک باکس با مشکل مواجه هستید میتوانید فعلا از خیر آن بگذرید و بعدا (قبل از آنکه درخواست پولتان را بکنید) آن را اصلاح کنید.
پس از آنکه مشخصات لازم را به کمک جدول فوق پر کردید روی دکمه Go To Final STEP کلیک کنید تا به مرحله آخر بروید.
در صفحه بعد روی دکمه Activate Account کلیک کنید تا حساب شما فعال شود.
کار با سایت GreenHorse
پس از آنکه با موفقیت در سایت ثبت نام کردید میتوانید از طریق member login به حساب خود وارد شوید.
قسمتهای مختلف این صفحه در جداول زیر توضیح داده شده:
Your stats are as follows (Money values accurate to $.01 due to rounding)
You have 0 members in your downline.
No Bonus earnings until 10 vested users.
شما 0 نفر زیرمجموعه دارید (مستقیم و غیرمستقیم). تا وقتی که 10 نفر زیر مجموعه جذب نکنید پاداشی به شما تعلق نمی گیرد.
TickerBar? Referral ID شماره اختصاصی شما در سیستم 126557150
Your Total Earnings کل درآمد شما $0.00
This Years Earnings درآمد امسال شما $0.00
This Months Earnings درآمد این ماه شما $0.00
Todays Earnings درآمد امروز شما $0.00
Total Amount Paid کل پرداختی به شما $0.00
Account Balance باقیمانده حساب شما $0.00
People in your downline تعداد زیرمجموعه های شما 0
Your Automatic Referral URL is: لینک دانلود برنامه tickerbar در زیر:
http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=216149294


کد مخصوص جذب زیر مجموعه
Tier 1 2 3 4 5 6
People 0 0 0 0 0 0


:: account information اطلاعات جامع حساب
:: faq سوال و جوابهای معمول
:: TickerBar? options تنظیمات برنامه TickerBar
:: download TickerBar? دانلود برنامه TickerBar
:: webmasters بخش مخصوص سایت دارها
:: user information اصلاح و تغییر اطلاعات شخصی
:: delete account حذف حساب (کلیک نکنید)
:: logout خروج
:: home صفحه اصلی

TickerBar چیست؟ برنامه ای است که آن را برای دوستان ارسال می کنید. اگر آنها زمانی که آنلاین هستند این برنامه را اجرا کنند به طور خودکار زیرمجموعه شما خواهند شد. در کل استفاده از این برنامه برای جذب زیرمجموعه توصیه نمی شود.
اما چرا این سایت این پول را به ما میدهد؟
اساس کار این قبیل سایتها ، پخش آگهی و تبلیغات است، هرچه اعضای سایت بیشتر باشند، کمپانی های بیشتری سفارش آگهی به آنها میدهند. این شرکتها آگهی ها رو برای اعضا ایمیل میکنند و یا از طرق دیگه ، اگهی ها را به مردم و اعضا نشان میدهند. از آنجائیکه خود این شرکتها نمیتوانند به تنهایی اعضای زیادی جمع کنند، پس میان و از اعضای خودشان کمک میگیرند. به این صورت که بابت اضافه کردن اعضاء جدید به آنها پورسانت میدهند.
درآمد ماهیانه این سایت در ماه ده ها میلیون دلارست که در مقایسه با کل پرداختی که به اعضای برترشان دارند بسیار بسیار بیشتر است.تعداد اعضا این سایت همکنون بالغ بر 42 میلیون نفر است که روز به روز هم این رقم در حال افزایش است.
نکات و تذکرات مهم
• هـــــــــرگز با یک کامپیوتر بیش از یک بار در سایت ثبت نام نکنید. تصور کنید که این امکان وجود داشت که میتوانستیم به تعداد نامحدود در این سایت ثبت نام کنیم، در آنصورت عقلایی ترین کار آن بود که 1000000 بار در سایت ثبت نام کنیم و به این ترتیب به بالاترین سطح درآمد دست یابیم اما بهتره بدانید که وقتی شما در سایت ثبت نام میکنید مشخصات دستگاه شما و IP شما در سایت ثبت میشه و در صورتیکه کاربری مجددا با همین مشخصات سعی در ثبت نام در سایت کند نه تنها به وی اجازه اینکار را نمی دهد بلکه ممکن است حساب شما را هم باطل کند. با توجه به آنچه گذشت هرگز از یک کامپیوتر عمومی (مانند کافی نت ها) جهت ثبت نام استفاده نکنید زیرا ممکن یک نفر دیگر هم با استفاده از همان کامپیوتر ثبت نام کرده باشد و به این ترتیب حساب شما توسط GreenHorse باطل شود.
• درست است که ممکن است زیرمجوعه گیری زمان زیادی ببرد اما توجه داشته باشید که پس از آنکه کارتان به نتیجه برسد از آن به بعد برای همیشه حقوق ماهانه دریافت می کنید.
o از روشهای مقابل جهت جذب زیرمجموعه بهره بگیرید: ارسال ایمیل، ایجاد سایت شخصی، معرفی کامل مشخصات و مزایای برنامه هایتان در اتاقهای گفتگو گروههای یاهو، استفاده از سایتهای مخصوص تبلیغات و نیز درخواست از دوستان و آشنایان (با ذکر فواید سیستم). دوستانی که با زبان انگلیسی آشنایی دارند هم می توانند با ایجاد یک سایت به زبان انگلیسی به جذب زیر مجموعه بپردازند.
o پس از آنکه 10 زیرمجموعه مستقیم جذب کردید، از آن به بعد Referral ID زیرمجموعه هایتان را تبلیغ کنید و این موضوع را با آنها در میان بگذارید تا به این ترتیب در ادامه دادن فعالیت آنها را تشویق کرده باشید.
برای ثبت نام اینجا کلیک کنید 

http://greenhorse.com/join_now.ghc?r=216149294

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد